Felanmälan MALMÖ

Här kan du göra en felanmälan på din lokal eller lägenhet.

När vi fått in en felanmälan strävar vi efter att åtgärda felet så fort som möjligt.

Akuta ärenden behandlas först.
(Byte av säkringar i lägenheten ska utföras av hyresgästen).

Du kan även anmäla fel genom att vända dig direkt till servicepersonalen.
Servicepersonal:
Ola Jönsson, Lars Svensson och Jan Martinsson

 Besöksadress: Östra Hornsgatan 2, Skurup
Telefon: 0411-458 60 (kl 07–16, säkrast mellan 07.00–07.30)
Övrig tid hänvisar vi till telefonsvararen. Uppge namn, telefonnummer och vad du vill ha hjälp med.
malmo@leny.se

Akuta ärenden:
Nedanstående nummer får endast användas då servicetelefonen är stängd. Vid katastrof, fel eller störning som måste avhjälpas omedelbart ber vi dig ringa.

AVARN

010-222 30 00 och uppge din adress
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
FELANMÄLAN
Måste fyllas i *






Gå in med huvudnyckel?
Husdjur i lägenheten?
Om du inte tillåter att vi går in med huvudnyckeln eller om du har husdjur så ringer vi upp dig för överenskommelse om besök då du är hemma.

 
LENY Fastighets AB
Gamla Torg 5

275 30  SJÖBO
Besöksadress:
Gamla Torg 5
275 30  Sjöbo
Öppettider:
Mån,Tis,Ons,Fre: 10.00-15.00 (Tor: -17.00)
Lunchstängt: 12.00-13.00


Dag före röd dag stänger vi kl 12.00
Telefon: 0416-192 90  
E-post: info@leny.se