KUNDTJÄNST 0416 - 192 90

Så här felanmäler du

Får att få hjälp med justeringar och avhjälpande av fel på fastigheten måste du felanmäla skadan till oss. Det gör du enklast genom att logga in på Mina sidor.

Gör så här när du ska felanmäla:  

  1. Klicka på fliken MINA SIDOR uppe i det högre hörnet på hemsidan.  
  2. Logga in med hjälp av ditt lösenord. Om du glömt bort ditt lösenord kan du begära ett nytt på samma sida.  
  3. Under rubriken Serviceanmälan hittar du “Mina serviceärenden”. Där finns det en knapp som heter “Ny anmälan”.  
  4. Tryck på knappen “Ny anmälan” så att du kommer till formuläret för felanmälningar.
  5. Beskriv ditt ärende i rutan som heter “Beskrivning” och tryck efteråt på knappen “Spara” så att ditt ärende skickas iväg till oss.  

Du kan även ringa via 0416- 19521. För störst chans att nå servicekontoret i Sjöbo, ring mellan 07:00-07:30.  

Anmälda fel avhjälps dagtid, måndag-fredag 07:00-16:00.  

Vid akuta fel som inträffar utanför våra servicetider och som måste åtgärdas omedelbart för att förhindra större skadeverkningar, ring Lövestad Larmcentral på 0417- 58 55 06.  

Var den här artikeln hjälpsam hjälpsam?
Visningar: 397